®
Yhdistää kaikista eri kanavista kerätyn asiakaspalautteen (kyselyt, tutkimukset, internet, palautelomakkeet,
puhelin, face to face -kontaktit, ...) yhteen tietopankkiin. Erillistutkimusten avointa palautetta, nettisivujen
asiakaspalautetta ja suoraa palautetta henkilöstöltä voidaan käyttää hyväksi prosessien kehittämisessä yhtenä
kokonaisuutena.
®
Auttaa reagoimaan asiakaspalautteeseen laadukkaasti ja nopeasti. Ohjaa palautteen reaaliaikaisesti tiedoksi
ja hoidettavaksi vastaaville asiantuntijoille samalla varmistaen ja auttaen seuraamaan, että palautteeseen
reagoidaan sovitun mukaisesti. Sovittujen toimenpiteiden ja niiden vaikutusten seurantaan OPTIMIX® tarjoaa
monia apuvälineitä. Selainpohjaisen käyttöliittymän ansiosta järjestelmää voidaan käyttää missä ja milloin
tahansa - ajasta ja paikasta riippumatta.
®
Tunnistaa tuotteidenne ja palveluprosessienne vahvuudet, heikkoudet ja oleellisimmat kehittämistä vaativat
toiminnot. Asiakaspalaute luokitellaan haluamallanne tavalla, jolloin voitte havainnollisten graafisten
analyysien avulla nähdä, mitä mieltä esimerkiksi tärkeimmät asiakkaanne ovat organisaationne eri toiminnoista,
toimipisteistä, tuotteista, palveluista jne. Asiakaskohtaista palautetietoa voidaan siten käyttää esimerkiksi
asiakassuhteiden laadun ja asiakaspalvelun kehittämiseen.
®
Nopeuttaa ja monipuolistaa erityyppisten tutkimusten (kilpailija-analyysit, asiakastutkimukset, yritysten
sisäiset tutkimukset, henkilöstön tyytyväisyystutkimukset, toimialatutkimukset, markkinoinnin suunnittelu,
myynninohjaus, tuotanto- ja tuotesuunnittelu, tulospalkkauksen määritys, markkinoinnin opetuskäyttö, koulutuksen
laadun seuranta, ...) tiedonkeruuta sekä tulosten analysointia ja raportointia. OPTIMIX®-järjestelmä auttaa näin
ollen säästämään tutkimuskustannuksissa tuntuvasti.
®
Jatkuvan OPTIMIX®-seurannan avulla olette selvillä muun muassa yrityksenne ylivoimatekijöistä samoin kuin kriittisistä
menestystekijöistä, resurssien kohdentamistarpeista ja kustannusvuotojen syistä.Saatte ajoissa tiedon
kilpailijoiden aktiivisuudesta markkinoilla, ja voitte reagoida tarpeen mukaan. Voitte myös kartoittaa samalla
asiakkaidenne mielipiteet kilpailijoiden vahvuuksista. Tutkimus on myös hyvä lähtökohta omalle tuotekehitykselle
muuttuvilla markkinoilla.
®
Voidaan haluttaessa yhdistää asiakastietojärjestelmiin rikastuttamaan niiden sisältöä ja selvittämään
syy-yhteyksiä.