Optimix logo

®

Hyödyt



  • Yhdistää kaikista eri kanavista kerätyn palautteen ja tutkimukset yhteen tietopankkiin.
  • Parantaa asiakas- ja sidosryhmäpalautteiden hoidon nopeutta ja laatua.
  • Mahdollistaa toiminnan tehokkaan kehittämisen asiakaspalautteiden hyödyntämisen, tutkimusten tehokkaan kohdentamisen ja asiantuntevien analyysien avulla.
  • Kartoittaa asiakkaiden ja sidosryhmien tyytyväisyyttä ja tarpeita.
  • Antaa tarkasti kohdistettua tietoa nykyisistä ja tulevista markkinoistanne.
  • Kartoittaa asiakkaiden arvostamia vahvuuksia kilpailijoissanne.
  • Kytkee asiakaspalaute- ja tutkimustiedon asiakassuhteiden kehittämiseen.
  • Tehostaa ja monipuolistaa tutkimusten hyödyntämistä ja toteuttamista sekä palautteiden hallittua käsittelyä.
  • Auttaa säästämään tutkimuskustannuksissa tuntuvasti.
  • Mahdollistaa saatujen asiakas- ja sidosryhmäpalautteiden hoidon seuraamisen reaaliaikaisesti.
  • Mahdollistaa nopeiden monipuolisten tuotekehitystutkimusten ja asiakastestausten toteuttamisen.
  • Vapauttaa paperiraporttien aiheuttamista kustannuksista ja aikaviiveistä.
  • OPTIMIX®in kaikkien osioiden hyödyntämiseen tarvitaan vain internetselain ja internetyhteys, jolloin
  • OPTIMIX® on käytettävissä missä ja milloin vain.