- Yhdistää kaikista eri kanavista kerätyn palautteen ja tutkimukset yhteen tietopankkiin.
- Parantaa asiakas- ja sidosryhmäpalautteiden hoidon nopeutta ja laatua.
- Mahdollistaa toiminnan tehokkaan kehittämisen asiakaspalautteiden hyödyntämisen, tutkimusten tehokkaan kohdentamisen ja asiantuntevien analyysien avulla.
- Kartoittaa asiakkaiden ja sidosryhmien tyytyväisyyttä ja tarpeita.
- Antaa tarkasti kohdistettua tietoa nykyisistä ja tulevista markkinoistanne.
- Kartoittaa asiakkaiden arvostamia vahvuuksia kilpailijoissanne.
- Kytkee asiakaspalaute- ja tutkimustiedon asiakassuhteiden kehittämiseen.
- Tehostaa ja monipuolistaa tutkimusten hyödyntämistä ja toteuttamista sekä palautteiden hallittua käsittelyä.
- Auttaa säästämään tutkimuskustannuksissa tuntuvasti.
- Mahdollistaa saatujen asiakas- ja sidosryhmäpalautteiden hoidon seuraamisen reaaliaikaisesti.
- Mahdollistaa nopeiden monipuolisten tuotekehitystutkimusten ja asiakastestausten toteuttamisen.
- Vapauttaa paperiraporttien aiheuttamista kustannuksista ja aikaviiveistä.
- OPTIMIX®in kaikkien osioiden hyödyntämiseen tarvitaan vain internetselain ja internetyhteys, jolloin
- OPTIMIX® on käytettävissä missä ja milloin vain.