Asiantuntijajärjestelmät ja -palvelut
- Yhdenmukaisia ratkaisuja ja toimintakulttuureja organisaatioille saavuttamaan lisäarvoa tuottavia
kokemuksia jatkuvan, pitkäaikaisen vuoropuhelun avulla organisaation, asiakkaiden ja sidosryhmien välillä.
- Asiakaskeskeinen liiketoimintafilosofia ja kulttuuri, joka tukee tehokkaita markkinointi-, myynti- ja palveluprosesseja.
- Pidetään kannattavimmat asiakkaat paremmin ja samanaikaisesti sekä pienennetään kuluja että lisätään vuorovaikutuksen arvoa ja siten tulosta.
- Valitaan ja hallitaan asiakkaita siten, että heidän pitkäaikainen arvonsa on mahdollisimman suuri.
- Kehitetään oikeita asiakkuusstrategioita ja kestäviä asiakkuuksia.
- Kohdellaan jokaista asiakasta yksilöllisesti.
- Muistetaan kaikki aikaisemmat keskustelut ja viitataan niihin.
- Mukaudutaan kunkin asiakkaan tarpeisiin.